644367059474842

Müügi- ja tagastustingimused

  1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Magaziin e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Magaziin kauplusteketi e poest ostmisel internetiaadressilt pood.magaziin.ee. Kauba müüja on KPG Kaubanduse OÜ (edaspidi: müüja/KPG), registrikood 11073226, aadress Räpina mnt 15, 60606 Võru; tel 7821364, e-posti aadress kpg@kpg.ee. Müügitingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient/ostja) ja KPG vahel Magaziin e-poe vahedusel kauba ostmisel.
1.2. Klient nõustub e-poest ostu sooritamisel Tingimustes sätestatuga.
1.3. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Tingimusi ja müügihinda, muudatused avaldatakse pood.magaziin.ee veebilehel. Kui klient esitas tellimuse enne uute tingimuste avaldamist, kohaldatakse tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.4. E-poes ostu sooritamiseks peab füüsiline isik olema vähemalt 18-aastane.

  1. TELLIMUSE ESITAMINE JA TASUMINE

2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud kaup ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse tasu suurus, klient kinnitab ostukorvi ja saab tasuda kauba eest turvaliselt läbi Eesti pangalinkide: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Pärast kauba eest tasumist tuleb Kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.2. Makseid vahendab müüja koostööpartner Maksekeskus AS. Tasumine toimub pangalingiga väljaspool e-poodi vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Kliendi panga andmetele. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja tema panga vahel sõlmitud lepingule.
2.3. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arveldusarvele.
2.4. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-postiga tellimuse kinnituse.

2.5 Tellimusarve saadetakse kliendile e-posti teel.
2.6. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, on müüjal õigus ühepoolselt sanktsioonideta lepingust taganeda – ostjaga võetakse ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  1. KAUBA- JA HINNAINFO

3.1. E-poes müüdava kauba hind on märgitud kauba juurde eurodes ning sisaldab käibemaksu. Kauba e-poe hind võib erineda Magaziin kaupluses müüdava kauba hinnast.

3.2. Kauba saadavus e-poes ja füüsilises kaupluses võib erineda.
3.3. Kauba hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
3.4. Teave kauba kohta on e-poes esitatud vahetult kauba juures.

  1. KOHALETOIMETAMINE

4.1. Kaup toimetatakse Kliendini Eesti riigi piires. Sõltuvalt kauba suurusest, kaalust ning Kliendi soovist tarnitakse kaup Kliendile DPD/Smartposti/Omniva pakiautomaadi või DPD kulleri vahendusel.

4.2. Kauba hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu vastavalt tarne viisile (DPD, Smartposti ja Omniva pakiautomaat 2,99 eurot, DPD kuller 7,99 eurot), mille kannab ostja.
4.3. Kaup jõuab ostja määratud sihtpunkti reeglina 3-5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Erandjuhul on õigus toimetada kaup ostjani 14 kalendripäeva jooksul.
4.4. Kauba kohaletoimetamisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Müüja ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on teised isikud saanud pakiautomaadi koodi ja on selle alusel kauba kätte saanud.
4.5. Kauba kättetoimetamisel kulleri vahendusel peab klient tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saamise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada.
4.6. Juhul, kui klient ei ole kaupa pakiautomaadist hoiutähtaja möödudes vastu võtnud või kui kulleri vahendusel kauba kättetoimetamise mõlemad katsed kaupa üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arveldusarvele, millelt ostu eest tasuti.
4.7. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama kauba pakendi ettevaatlikult, pakendit ja kaupa kahjustamata. Juhul, kui klient on rikkunud pakendit hooletuse tõttu ehkki tootepakendit on võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus keelduda kauba tagastamisest. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.8. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt müüjat teavitada.
4.9. Müüja vastutab kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise riisiko üle kliendile.

  1. KAUBA TAGASTAMINE

5.1. Tarbijast ostjal on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2. Tagastamisele ei kuulu kaup, mis rikneb või vananeb kiiresti (nt toidukaup) ning selline kaup, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist pakendist avatud või mille avamist ei ole müüjal võimalik kontrollida (nt aluspesu, päevitus- ja ujumisriided, tekid, padjad ja madratsid, hügieenitooted, kosmeetika, parfüümid, sukad-sokid).
5.3. Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks samal viisil nagu see on lubatud tavapäraselt poes.
5.4. Klient saab kasutada taganemisõigust juhul, kui kaup (sh tarvikud) on kasutamata ja rikkumata. Juhul kui klient on tagastatavat kaupa kasutanud, rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemisavaldus, mille vormi leiab siit: Kauba tagastamisteade ning saata see e-posti aadressile pood@magaziin.ee või esitada koos tagastatava kaubaga. Taganemisavalduses palume märkida: arve nr, tagastatav kaup, kliendi kontaktandmed ja kauba kättesaamise kuupäev (kauba tagastamise põhjus vabatahtlik väli).
5.6. Kauba tagastamine toimub DPD kulleri, Smartposti või DPD pakiautomaadi abil. Kui klient soovib kauba tagastada kulleriga, on vajalik lisada vastav täpsustus taganemisavaldusse koos kliendi kontaktnumbri ning aadressiga. DPD kulleri saadab kaubale järele müüja. Kauba tagastamisel DPD või Smartposti pakiautomaati tuleb kliendil kaup postitada ja saata: Võru Maksimarketi, Jüri 83, Võru linnas asuvasse DPD või Smartposti pakiautomaati ning lisada saaja telefoninumbriks +372 5552 0564.
5.7. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (vale kaup või kogus, defektiga asi).
5.8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelminetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
5.9. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.11. Müüjal on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind on e-poes eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE, KAUBA VAHETAMINE JA VASTUTUS

6.1. Kliendil on õigus e-poest ostetud kaup ümber vahetada sarnaselt kauba tagastamise tingimustele.
6.2. Müüja vastutab tarbijast ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 2 aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud mittevastavus oli olemas kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega.
6.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 2 kuu jooksul müüja poole. Pretensiooni palume esitada e-posti teel pood@magaziin.ee. Pretensioonile tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus, esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja vastab esitatud kaebustele e-posti teel 15 päeva jooksul.
6.4. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.5. Juhul, kui kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Juhul, kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale ostuhinna koos kauba kohaletoimetamise tasuga.
6.6. Juhul, kui kauba mittevastavuse tuvastamiseks on vajalik ekspertiisi tegemine, siis kannab kauba tagastus- ja ekspertiisikulud esialgu müüja. Juhul, kui ekspertiisi tulemusel selgub, et kaubal puudub puudus, mille eest vastutab müüja, siis kannab kõik ekspertiisiga seotud kulud ostja (ekspertiisitasu, ekspertiisi saatmise ja ostjale tagastamisega seotud kulud).
6.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sh kohaletoimetamise viivituse eest.

  1. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

7.1. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on KPG. Kliendi isikuandmeid töödeldakse vastavalt KPG Andmekaitsetingimustele kooskõlas kehtivate õigusaktidega.

7.2. E-poest ostu sooritamisel saavad müüjale teatavaks Kliendi ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, aadress, e-post ja pangarekvisiidid. Müüja kasutab Kliendi isikuandmeid tellimuse täitmiseks, sh Kliendiga suhtlemiseks ja Kliendi päringutele vastamiseks. Kliendi isikuandmeid töötlevad ka veoteenuse pakkuja, e-poes ostu sooritamisel makseteenuse pakkuja ning järelmaksuteenuse kasutamisel järelemaksuteenuse osutaja (volitatud andmetöötlejad). Täpne ülevaade Kliendi isikuandmete töötlemisest, sh muud isikuandmete töötlemise võimalikud juhud on sätestatud KPG Andmekaitsetingimustes.

7.3. Klienditeeninduse hõlbustamiseks on müüja e-poe veebilehel loodud live-chat vestlusaken, mille kaudu on e-poe potentsiaalsel või olemasoleval klindil võimalik esitada päringuid toodete jm kohta. Vestlusakna kaudu suhtluse alustamisel saavad müüjale teatavaks järgnevad andmed: isiku geograafiline asukoht (linn), valitud keel, tooted, mida isik on müüja veebipoes vaadanud, isiku seadme ja brauseri tüüp. Vastavaid isikustamata andmeid võib müüja kasutada KPG Andmekaitsetingimuste punktis 4.1 (3) loetletud õigustatud huvi korral. Vestlusakna kaudu on isikul võimalik soovi korral avaldada müüjale oma ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja/või e-posti aadress, et saada teavet toote jm kohta. Vastavaid isikuandmeid kasutab müüja üksnes tellimuse töötlemiseks/täitmiseks ja isiku päringule vastamiseks.

7.4. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta.

7.5. Juhul, kui klient leiab, et e-poe teenuse raames rikutakse isikuandmete töötlemisel Kliendi õiguseid, on Kliendil õigus pöörduda KPG andmekaitsespetsialisti poole e-posti teel andmekaitse@kpg.ee, Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole.

  1. LÕPPSÄTTED JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1. Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-postiga kpg@kpg.ee või helistada telefonil 782 1364.
8.2. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi kui kauba väärtus on 20 eurot või enam. Ostja kaebuse läbivaatamise komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole aadressil http://ec.europa.eu/odr.